Hemen başvurun, kartınız kapınıza gelsin!

Hemen Başvur

Sıkça Sorulan Sorular

World Mobil’e Giriş Yapmak

World Mobil’e nasıl giriş yaparım?

Eğer Yapı Kredi kredi kartın veya TLcard’ın varsa alışveriş arkadaşın World Mobil sana bol bol puan ve indirim kazandırmak için her an yanında! Eğer kartın yoksa World Mobil giriş ekranından anında kart başvurusu yapabilir ve kartını teslim alana kadar tüm yolculuğunu takip edebilirsin.

World Mobil’e giriş yapmak için giriş sayfasında TC kimlik numaran ya da müşteri numaran ve Yapı Kredi İnternet Bankacılığı, Yapı Kredi Mobil şifren ile anında giriş yapabilirsin. Eğer parolan yoksa ya da unuttuysan giriş ekranında Mobil Şifre Al butonuna tıklayarak World Mobil’den yeni şifreni alabilirsin. World Mobil’e giriş yaparken güvenlik amaçlı bir şifre gönderilecek, telefonuna gelen Akıllı SMS şifreni girdikten sonra World Mobil’e giriş yapmış olursun.

World Mobil ücretli mi?

Hayır, World Mobil’i telefonunun uygulama marketinden ücretsiz yükleyebilir ve kullanabilirsin.

Daha önce TC kimlik numaram, mobil şifrem ve Akıllı SMS şifresi ile giriş yaptım. Her girişimde bu bilgileri tekrar girecek miyim?

Her seferinde tüm bilgilerini tekrar girmene gerek yok! Giriş yaparken Beni Hatırla seçeneğini işaretlersen, giriş bilgilerin güvenli bir şekilde kaydolur ve World Mobil’e girdiğinde seni tanırız. Şifreni girmeden de kampanyaları görüntüleyebilir ve kampanyalara katılabilirsin, ancak işlem yapmak ya da özel bilgilerini görüntülemek için şifreni girmen gerekir.

Akıllı SMS şifresi almadım, ne yapmalıyım?

Öncelikle telefonunun kullandığın operatörün şebekesine bağlı olup olmadığını kontrol et. Bağlı olduğunuz hala tarafınıza SMS ulaşmadıysa, operatörünüzle görüşebilirsiniz.

Kredi kartım ya da banka kartım yok, World Mobil’e nasıl giriş yaparım?

World Mobil’e yalnızca Yapı Kredi bireysel kredi kartı ya da TLcard’ı olan müşteriler giriş yapabilir. World Mobil’i kullanabilmek için giriş sayfasından “Kredi Kartı Başvurusu” seçeneğini seçerek anında başvurunu yapabilir ve kartının başvuru anından itibaren tüm yolculuğunu takip edebilirsin.

Ek kart kullanıcısıyım, World Mobil’e giriş yapabilir miyim?

Asıl kart sahipleri başkası adına çıkarmış olduğu ek kartları ve ek kart işlemlerini uygulamada görüntüleyebilir ancak başkası adına çıkarttığı ek kartlarla ödeme işlemi gerçekleştiremez. Ek kart sahibi ise ek kartı dışında kendine ait başka bir Yapı Kredi bireysel kredi kartı ya da TLcard’ı varsa World Mobil’e giriş yaparak World Mobil’den kampanyaları görüntüleyebilir, kartına şifre belirleyebilir hatta QR Kod ile Ödeme ve Araçta Ödeme gerçekleştirebilir.

Türkiye'de yerleşik yabancı uyruklu kişiler World Mobil’i kullanabilir mi?

Evet, Yapı Kredi kredi kartı veya TLcard’ı olan tüm Yapı Kredi müşterileri World Mobil’i kullanabilir.

Tüzel kişiler World Mobil’i kullanabilir mi?

World Mobil’e yalnızca Ticari İşletmesi Olan Gerçek Kişiler statüsüne sahip müşteriler, açık bir bireysel kredi kartı veya TLcard’ı olması durumunda giriş yapabilmektedir.

World Mobil’i tablette kullanabilir miyim?

Evet, World Mobil’i Android veya iOS işletim sistemine sahip akıllı telefon ve tabletlerde kullanabilirsin.

Kampanyalar

Kampanyalara nasıl katılırım? Kampanyalara katılımı nasıl iptal edebilirim?

Kampanyalar, World Mobil'de Fırsatlarım menüsünde görüntülenir. Kampanyaların altında bulunan “Hemen Katıl” butonlarına tıklayarak istediğin kampanyalara katılabilirsin. Katılım yapılan kampanyanın katılımı iptal edilemez.

Katıldığım kampanyalarda ödül kazanmak için kaç adet daha işlem yapmam gerektiğini ya da kampanya kazanımlarımı nasıl görüntüleyebilirim?

Katıldığın kampanyaların altında kampanya dahlinde yaptığın harcamaları, kazanımlarını ve kampanyayı tamamlamak için yapman gereken kalan harcamaları takip edebilirsin. Geçmiş katıldığın kampanyaları ve kazanımlarını ise kampanya sona erdikten sonra da Katıldıklarım sekmesinden takip edebilirsin.

Kampanyalardan kazanımlarımı nasıl görebilirim?

Kazandıklarım menüsünden geçmiş ve dönem içi kazanımlarını Worldpuan, Marka Puan ve İndirim kategorilerinde görüntüleyebilirsin. Seyahat özellikli bir karta sahipsen toplam puan ve Avanspuan bilgilerini de görüntüleyebilirsin.

Kart İşlemleri

World Mobil’den kartıma şifre belirleyebilir miyim?

Kartlarım > Kart İşlemleri > Kart Şifre İşlemleri menüsünden tüm kartların için yeni şifre belirleyebilirsin.

World Mobil’den kartımı internet alışverişine açabilir miyim?

Kartlarım > Kart İşlemleri > Yetkilendirme ve Talimat Ayarları menüsünden kartının internet alışverişi yetkisini açabilirsin.

World Mobil’den e-hesap özeti talimatı verebilir miyim?

Kartlarım> Kart İşlemleri > Yetkilendirme ve Talimat Ayarları menüsündeki E-Hesap Özeti Talimatı’ndan hesap özetini almak istediğin mail adresini seçerek hesap özetini e-posta yoluyla almaya başlayabilirsin.

Kart limitimi World Mobil’den artırabilir miyim?

Kartlarım> Kart İşlemleri > Kredi Kart Limit Değişikliği menülerini takip ederek limit arttırma talebinde bulunabilirsin. Bankamız tarafından yapılan risk değerlendirmen olumlu ise, daha önceden tanımlanmış limitini anında kullanabilirsin.

Bütün peşin işlemlerim için taksitlendirme yapabilir miyim?

Harcama taksitlendirme talebi sadece dönem içinde yer alan harcamalar için yapılabilir. Yasal düzenlemeler gereği kuyum, telekomünikasyon, yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, kozmetik ve ofis malzemesi sektörlerinde; doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar ve yurt dışında yapılan harcamalarda; hediye kart/hediye çeki ve benzeri herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin alımlarında harcama taksitlendirme işlemi yapılamamaktadır.

World Mobil’den harcama erteleme işlemi yapabilir miyim?

Harcama erteleme talebi sadece dönem içinde yer alan harcamalar için yapılabilir. Yasal düzenlemeler gereği Harcama Ertele özelliği kuyum, telekomünikasyon, yemek, gıda, alkollü içecek, akaryakıt, kozmetik ve ofis malzemesi sektörlerinde; doğrudan pazarlama ile ilgili harcamalar ve yurt dışında yapılan harcamalarda; hediye kart ve hediye çeki ve benzeri şekillerde herhangi somut bir mal veya hizmeti içermeyen ürünlerin harcama erteleme işlemi yapılamamaktadır.

World Mobil’den kredi kartımın hesap kesim tarihini değiştirebilir miyim?

Evet. Kartlarım > Kart İşlemleri > Hesap Kesim Tarihi Değişikliği menüsünden hesap kesim tarihini seçebilirsin.

World Mobil’den kartıma dijital kart tanımlayabilir miyim?

Evet. Kartlarım menüsünden dijital kart tanımlamak istediğin kartı seçerek Kart İşlemleri > Dijital Kart Tanımlama menüsünden anında dijital kartını oluşturabilirsin.

Dijital kartıma nasıl limit tanımlarım?

Kartlarım menüsünden limitini güncellemek istediğin kartını seçerek Kart İşlemleri > Limit Tanımlama menüsünden kartına limit tanımlayabilir ya da limitini değiştirebilirsin.

Kartımı bulamıyorum, World Mobil’den kartımı kullanıma kapatabilir miyim?

Evet. Şifre giriş ekranındaki profil fotoğrafına uzun bastığında oluşan Panik Yok butonuna tıklayarak kartını 24 saatliğine kullanıma kapatabilir ve yine aynı menüden kartını tekrar kullanıma açabilirsin. Kartın kapalıyken de World Mobil üzerinden işlem yapmaya devam edebilirsin.

World Mobil’den kredi kartı borcumu ödeyebilir miyim?

World Mobil üzerinden kredi kartı borcu ödenememektedir. Ancak, Kartlarım > Kart İşlemleri > Borç Ödeme menülerinden Yapı Kredi Mobil’e yönlendirilir, borç ödeme işlemini yaptıktan sonra World Mobil’e dönerek işlemlerine devam edebilirsin.

Harcama İşlemleri

Kredi kartımdan yaptığım harcamalar sonrası bekleyen provizyon işlemlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Kartlarım menüsünden işlemlerini görüntülemek istediğin kartını seçtikten sonra Son İşlemler sekmesine tıklayarak provizyondaki işlemlerini görebilirsin.

Güncel dönem harcamalarımı nasıl görüntüleyebilirim?

Kartlarım > Tüm Kart Hareketleri menüsünden Güncel Dönem’i seçerek dönem içi harcama ve taksitlerini görüntüleyebilirsin.

Kredi kartı borcuma yansıyacak olan gelecek dönem taksitlerimi nasıl görüntüleyebilirim?

Kartlarım > Tüm Kart Hareketleri menüsünden Gelecek Dönem’i seçerek dönem bazında harcamalarından kalan taksit adetlerini ve tutarlarını görüntüleyebilirsin.

World PAY

Kartımı Mobil Ödeme'ye nasıl açarım?

Mobil Ödeme özelliğini kullanabilmek için telefonunun mobil ödeme fonksiyonunu destekleyen Android bir cihaz olması gerekir. World Mobil’i Google Play’den indirdikten sonra cep telefonunun Ayarlar bölümünden NFC’yi aktif hale getirmen gerekir. World Mobil’e giriş yaptıktan sonra World PAY altında bulunan Mobil Ödeme menüsünden kartını mobil ödemeye açarak öncelikli kartını belirleyebilirsin.

Nasıl Mobil Ödeme yaparım?

Mobil Ödeme, işletim sistemi Android olan, 4.4.2 ve üzeri versiyona sahip telefonlar ile yapılabilir. Kartını mobil ödemeye açtıktan sonra ödemelerin sırasında World Mobil'e giriş yapmana gerek yok. Cihazının versiyonuna ya da güç saklama modunda olma durumunda bağlı olarak ödeme anında cihazını sadece POS’a yaklaştırarak veya telefonunun herhangi bir tuşuna basarak uyandırdıktan sonra POS’a yaklaştırarak ödemeni tamamlayabilirsin.

Mobil Ödeme özelliği aktif olan telefonumla işlem yaparken şifre girmem gerekir mi?

350 TL ve altındaki işlemler için şifre kullanmadan telefonun temassız ödeme özelliği olan POS'lara yaklaştırarak ödemeni yapabilirsin. 350 TL üzerindeki işlemler için POS'a kart şifreni girerek işlem yapabilirsin.

QR Kod ile nasıl işlem yapabilirim?

POS’ta QR Kod ile ödeme yapmak için iOS ya da Android cep telefonuna World Mobil indirdikten sonra alışveriş yaptığın mağazada kasiyere QR Kod ile ödeme yapacağınızı belirtmelisin. World Mobil uygulamasından PAY butonuna tıkladıktan sonra “QR Kod ile Ödeme” fonksiyonunu seçerek, PAY butonuna uzun basarak veya Fırsatlar menüsündeyken telefonu sallayarak QR Kod okuyucuyu açıp cep telefonunla POS cihazında oluşan QR Kod’u okut. POS’ta QR Kod ile Ödeme özelliğinin kullanılabilmesi için World Mobil uygulamasının iOS ve Android cihazlarda 3.0.5 ve üzeri versiyonunun bulunması gerekir.

İnternette QR Kod ile işlem yapmak için iOS ya da Android cep telefonuna World Mobil indirilmelidir. Ödeme sırasında alışveriş yaptığın web sitesindeki ödeme seçenekleri altından World PAY’i seçtiğinde ekranda QR Kod oluşacaktır. World Mobil uygulamasında PAY butonuna tıkladıktan sonra “QR Kod ile Ödeme” fonksiyonunu seçerek, PAY butonuna uzun basarak veya Fırsatlar menüsündeyken telefonu sallayarak QR Kod okuyucuyu açıp ekranda oluşan QR Kod’u okutman yeterlidir.

QR ile İptal/İade nasıl yaparım?

Öncelikle iade veya iptal etmek istediğini işlemi iş yeri yetkilisine ilet. Yetkili POS cihazında iade/iptal işlemini başlattıktan sonra World Mobil’den QR Kod okuyucuyu açarak cep telefonunda POS cihazında oluşan QR Kod’u okutarak iade/iptal işlemini onaylaman yeterlidir.

Araçta Ödeme nasıl yapabilirim?

Araçta Ödeme yalnızca Yapı Kredi bireysel kredi kartı ve banka kartları ile Opet istasyonlarından yapılabilmektedir. Araçta Ödeme yapmak için World Mobil’e giriş yaparak PAY butonuna tıklayıp Araçta Ödeme’yi seçmelisin. Araçta Ödeme yapabilmek için aracının plakasını bir seferlik kaydet. Opet istasyonunda akaryakıt satış yetkilisine ödemeni World PAY ile yapacağını belirt. Dolum bittiğinde PAY menüsünden Araçta Ödeme’ye girerek ya da telefonuna gelen bildirime tıklayarak ödeme ekranını açtıktan sonra ödemeyi yapmak istediğin kartını seçerek işlemi tamamlayabilirsin.

World PAY ile yaptığım işlemleri nereden kontrol edebilirim?

Mobil Ödeme, POS’ta/İnternet’te QR Kod ile Ödeme veya Araçta Ödeme işlemlerini, Kartlarım menüsünde ödeme yaparken seçtiğin kartın altındaki Son İşlemler menüsünden kontrol edebilirsin.

Cep telefonumu kaybettim/çaldırdım ne yapabilirim?

Güvenliğin için cep telefonu ve SIM kart üzerinde herhangi bir bilgi tutulmamaktadır. Cep telefonunun çalındıysa veya kaybettiysen ve kişisel bilgilerinin güvenliğinden şüpheleniyorsan, Yapı Kredi İnternet Şubesi’ne giriş yaparak Ayarlarım > Güvenlik Ayarları > Mobil Şube Kullanım Ayarları menülerinden Mobil Şube Kullanım Durumunu ve Beni Hatırla seçeneğini kapatabilir veya Çağrı Merkezimizi arayarak World Mobil’i kullanıma kapatabilirsin.

Yapı Kredi Mobil

Şubeye gitmeden müşterimiz olmak için Yapı Kredi Mobil’i indirmen yeterli.